Som utvecklare och tillverkare av specialmaskiner med kringutrustning har Axelent Engineering djup och bred kompetens kring service och support av maskiner. Utan att överdriva kan man säga att vi känner till våra maskiner från insidan och ut.
Vi kan därför erbjuda en renodlad serviceavdelning som jobbar enbart med just service och support av maskiner. Vi hjälper dig att ta fram en plan för service och underhåll av er maskinpark.
Tecknar du ett Supportavtal med oss får du en garanti på inom vilken tidsram vi kan hjälpa dig med ditt problem.
För att öka tillgänglighet och servicegrad, samt garantera en bättre och snabbare support till våra kunder har vi på Axelent Engineering en renodlad serviceavdelning. Servicen avser maskiner inom tillverkningsindustrin.
För att ni skall komma tillrätta med ert problem så fort som möjligt använder vi ett ärendehanteringssystem. Vi kan på så sätt snabbt sätta in rätt resurser för just ditt problem. Vi är därmed inte personberoende och minimerar din väntetid. Använd gärna vår färdiga mailmall på hemsidan för att inte glömma något (OBS! Länka). På så sätt kan vi sätta rätt resurs på just ert problem och behöver inte lägga tid på onödiga frågor. Som svar på ditt mail får du ett ärendenummer och vidare kommer någon från Axelent Engineerings serviceavdelning att kontakta er och titta på ert problem.
Som kund med serviceavtal får ni ett eget konto med login där ni kan gå in och kontrollera status på ert ärende samt se historik om din maskin och just din service. All information som har kommit in i ditt ärendenummer sparas under ditt konto och kan användas för eventuell felsökning i framtiden, eller eventuellt som dokumentation vid en maskinförsäljning eller liknande.
Vill du ha garanti på att vi hjälper dig inom en viss tid?
Tecknar du ett Supportavtal med oss får du en garanti på inom vilken tidsram vi kan hjälpa dig med ditt problem.
Vill du få tag på en specifik person? Gå till kontakta oss
Eller ring oss direkt!
Eller ring oss direkt!